2011-08-12 | 22:54:01

Car is parked, bags are packed, but what kind of heart doesn't look back?

Står inför något stort. Är livrädd för att bestämma själv, att styra mitt eget liv. Att börja om. Samtidigt längtar jag efter att få följa mitt eget hjärta istället för någon annans. Ovan känsla, lite skräckblandad förtjusning. Tanken är svindlande, tanken att jag kan göra vad jag vill. Jag måste göra det. Det är dags nu, hög tid att ta mina egna beslut. Så, jag håller andan och hoppar. Och för första gången i mitt liv, hoppar jag för mig själv, för min egen skull.
Sometimes the only way is jumping,
I hope you're not afraid of heights.
1 Kommentarer
Elin:

Hej, jag är med i en bildtävling. Jag vore jättetacksam om du ville rösta på min bild. Man får rösta en gång per dag fram till den 30 september. Ursäkta om du tycker den här kommentaren är jobbig! :)



http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-elin-brolin-lagerstedt-katrineholm-korsbarsblommor

2011-08-24 | 20:45:22
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: